Friday, April 11, 2008

بیست و دو...
 
دوست دارم همونطور که شروعش متفاوت بود، ادامه ش هم متفاوت باشه...
امسال سال خوبیه! می دونم اینو! :)
......................................
پ.ن: اون لحظه که آدمایی که دوستشون داری و دوستت دارن دستاشونو آماده نگه داشته ن (که دست بزنن دیگه! اینم توضیح می خواد آخه؟) و منتظرن شمعاتو فوت کنی، انگار غول چراغ بالا سرت وایستاده و میگه آرزو کن! (دو نقطه دی) فکر نمی خواد... دو تا آرزو دارم... البته اگه اینم حساب کنم که همه ی چیزایی که الان دارم همیشه داشته باشم و حس خوبی که نسبت به مسیر زندگیم دارم همیشه ادامه داشته باشه (در واقع چیزی از دست ندم)، میشه سه تا! تند تند توی ذهنم مرورشون می کنم و... فوووووووووووت! :) خدایی اگه خودتو بزنی به اون راه، نه من نه تو! گفتم بدونی! (سخنی با خدا)
بی ربط: دلم بارش شهابی می خواد!


نسیم

 
|
........................................................................................

Home