Thursday, December 07, 2006

آقا درس چی میگه؟
 
می خوام امروز رو روز الکترومغناطیس نام گذاری کنم!! (دو نقطه دی!)
آقا این درسا چه باحال شدن!! فیزیک هم به لیست رشته هایی که دوست دارم ادامه بدم اضافه شده! مطمئن نیستم بتونم بی خیالش بشم...
آزمایشگاه الکترونیک هم خیلی باحاله! از دیود و ترانزیستور و مدار و اینا خیلی خوشم میاد... خوب شد حذفش نکردم! هرچی الکترونیک یاد گرفتم از آزمایشگاه بود! هرچند اونم به خاطر وسایلش بود، نه استادش!! (دو نقطه پی!)
ترم پیش هم خوشحال شدم که نتونستم مکانیکو حذف کنم!
کلا حذف، کار خوبی نیست... باید ادامه داد!
فردا هم که از کلاس برگردم ریاضی فیزیک می خونم که این فصل رو مثل فصل قبل عقب نیفتم! حتی نرفتم برگه مو ببینم! می دونستم بد دادم! فصل بعد رو 20 میشم!! (دو نقطه دییی!)
پریروزسالار اومده میگه نوش جون!! میگم چی؟:)) میگه الکترونیک!
چه پست درسی ای شد!! برم سر اکترو... فعلا"!!
...............................................
راستی روز دانشجو گرامی باد !!!
خواستم بنویسم مبارک! بابام گفت "تبریک نداره... تو این روز سه تا از هم دانشکده ای های ما رو کشتن... جای گلوله هاش هنوز هست...وقتی خواستن جاشونو پاک کنن، دانشجو ها نذاشتن... بنویس گرامی باد!" گفتم چشم :)


نسیم

 
|
........................................................................................

Home