Wednesday, September 28, 2005

قدم به قدم!
 
شبنم اسم خواهرمه. 10 سالشه و مثل بلبل آلمانی حرف می زنه! البته من که نمی فهمم ، اونایی که بلدن اینطور میگن!! دیروز داشتیم طبق معمول کل کل می کردیم:
من: ببین! ما تو خونه یه اتاق مطالعه لازم داریم! سریع وسایلتو جمع کن، برو آلمان که اتاقت مورد نیازه!
شبنم: حتما"! میشه قدم به قدم برام توضیح بدی باید چیکار کنم؟
من: چرا نمیشه؟ اول با پدر محترم تشریف می بری سفارت جهت گرفتن گذر نامه! بعد از 3،2 روز حاضر میشه! میری دنبال کار ویزا و..... برای گرفتن بلیط..... بعدش که رسیدی اونجا وکیل می گیری و...
(بعد از کلی حرف) من: حالا برو وسایلتو از اتاقت بریز بیرون... کم کم راه بیفت!!
شبنم:نه! تو برو این کارو بکن! چون الان قدم به قدم بهت یاد میدم چه طوری بری کانادا !!!!!!!!!
=)))))))))))))))


نسیم

 
|
........................................................................................

Home